მიწოდება და დაბრუნება
უფასო მიწოდება ხელმისაწვდომია 1000 - ზე მეტ პროდუქტზე.

1. შეუკვეთეთ პროდუქტი და მიუთითეთ მიწოდების მეთოდი
2. თქვენ მიიღებთ შეკვეთის დადასტურების შეტყობინებას
3. დაელოდეთ თქვენი შეკვეთის მოსვლას
4. აიღეთ თქვენი შეკვეთა შეკვეთის ზონაში
უფასო მიწოდება |
|
---|---|
100₾-ზე მეტი შეკვეთები ექვემდებარება მიწოდებას მთელი დღის განმავლობაში. თქვენ შეგიძლიათ განათავსოთ თქვენი შეკვეთა ნებისმიერ დროს. |
|
ჩვენ გვაქვს სამუშაო დღის სლოტი 10 საათიდან საღამოს 7 საათამდე. გთხოვთ განათავსოთ თქვენი შეკვეთა საღამოს 7 საათამდე. დაგვიკავშირდით დახმარებისთვის ან ნებისმიერი შეკითხვისთვის. გმადლობთ ჩვენი სერვისების არჩევისთვის. |
ჩვენი სტანდარტული მიწოდება უზრუნველყოფს თქვენი პაკეტის მიღებას ორი სამუშაო დღის განმავლობაში. |
|
---|---|
ჩვენ გთავაზობთ ყოვლისმომცველ მიტანის სერვისს, რომელიც ხელმისაწვდომია ყოველდღიურად დილის 7 საათიდან საღამოს 8 საათამდე თქვენი კომფორტისთვის. თქვენ შეგიძლიათ განათავსოთ თქვენი შეკვეთა ნებისმიერ დროს და ჩვენ უზრუნველვყოფთ თქვენი ნივთების სწრაფ და საიმედო მიწოდებას. |
|
გვინდა გაცნობოთ, რომ გთავაზობთ მოქნილ დროის სლოტებს თქვენი განრიგის უკეთ დასაკმაყოფილებლად. ხელმისაწვდომი დროის ინტერვალი შემდეგია: 7:00-11:00, 9:00-13:00, 11:00-15:00 და 13:00-17:00. გთხოვთ, თავისუფლად განათავსოთ თქვენი შეკვეთა ნებისმიერ დროს და ჩვენ უზრუნველვყოფთ, რომ ის მოგაწოდოთ თქვენს მიერ არჩეულ დროში. |
საქონლის გაცვლა ან დაბრუნება
თუ შეძენილი პროდუქტი ავლენს დამაკმაყოფილებელ ხარისხს, მყიდველი ინარჩუნებს პრივილეგიას შეწყვიტოს დისტანციური ხელშეკრულება მისი გაფორმებიდან 14 დღის განმავლობაში.
ხელშეკრულების შეწყვეტის უფლების შესანარჩუნებლად მომხმარებელმა გულმოდგინედ უნდა შეინახოს პროდუქცია პირვანდელ მდგომარეობაში. თუ მოწყობილობა განიცადა განადგურება, დაზიანება ან გაუფასურება მომხმარებლის ბრალი არ არის, მომხმარებლის უფლება არ დაირღვეს ხელშეკრულების შეწყვეტის შესახებ. იმ შემთხვევებშიც კი, როდესაც ღირებულება შეიძლება შემცირდეს პროდუქტის ამოხსნის ან შემოწმების გამო, ეს არ გამორიცხავს მომხმარებელს თანხის დაბრუნების მოთხოვნის წარდგენას.
ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ მომხმარებლებმა იცოდნენ თავიანთი უფლებებისა და მოვალეობების შესახებ ასეთ ვითარებაში, რათა უზრუნველყონ ტრანზაქციის შეუფერხებელი და სამართლიანი პროცესი.
სამწუხაროდ, გაცნობებთ, რომ პროდუქტის დაბრუნება შეუძლებელია, თუ რომელიმე შემდეგი კომპონენტი აკლია:
- სრულად აღჭურვილი აღჭურვილობა, რომელიც მოიცავს ყველა ორიგინალურ კომპონენტს და აქსესუარს.
- მოქმედი ქვითარი, რომელიც ადასტურებს შეძენას ტექბაი - ის ონლაინ მაღაზიიდან.
- ორიგინალი საგარანტიო ბარათი მოწოდებულია პროდუქტთან ერთად.
- ოფიციალური სამსახურის განყოფილების დოკუმენტი, როგორიცაა აქტი, რომელიც შეიცავს აღმოჩენილი ხარვეზის ამომწურავ აღწერას.
დაბრუნებისა და თანხის დაბრუნების წარმატებული პროცესისთვის აუცილებელია უზრუნველყოთ, რომ ყველა მითითებული კომპონენტი ხელუხლებელი და ხელმისაწვდომი იყოს დაბრუნების დროს.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ თანხის დაბრუნების პროცესი იცავს მოქმედი კანონმდებლობით დადგენილ პირობებს. დაბრუნებული საქონლის თანხა ანაზღაურდება მოქმედი კანონებითა და რეგულაციებით დადგენილ ვადებში.
ჩვენ ვაფასებთ თქვენს გაგებას და თანამშრომლობას ამ მოთხოვნების დაცვაში, რადგან ისინი შექმნილია დაბრუნების სამართლიანი და გამჭვირვალე პროცესის გასაადვილებლად. თუ თქვენ გაქვთ დამატებითი შეკითხვები, გთხოვთ, ნუ დააყოვნებთ დაუკავშირდით ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერის ჯგუფს დახმარებისთვის.
კითხვარი
შეამოწმეთ შეკვეთის სტატუსი: პირველ რიგში, ეწვიეთ ვებსაიტს ან აპლიკაციას, სადაც განათავსეთ შეკვეთა და შედით თქვენს ანგარიშში. მოძებნეთ "შეკვეთის სტატუსი" განყოფილება, რომელიც მოგაწვდით ინფორმაციას მიმდინარე სტატუსისა და მიწოდების სავარაუდო თარიღის შესახებ.
მიტანის სერვისებს, როგორიცაა საფოსტო სერვისები, საკურიერო კომპანიები ან ონლაინ საცალო ვაჭრობა, შეიძლება ჰქონდეს განსხვავებული პოლიტიკა სახალხო დღესასწაულებზე მიწოდებასთან დაკავშირებით. ზოგიერთმა კომპანიამ შეიძლება შეაჩეროს მიწოდების სერვისები სახალხო დღესასწაულებზე, ზოგი კი შეიძლება გააგრძელოს მუშაობა, მაგრამ პოტენციური შეფერხებით პერსონალის ხელმისაწვდომობის შემცირების ან შეკვეთების გაზრდის გამო.
იმის გასარკვევად, თუ კონკრეტული კომპანია აწვდის სახალხო დღესასწაულებს, შეგიძლიათ შეამოწმოთ მათი ვებსაიტი ან დაუკავშირდეთ მათ მომხმარებელთა მხარდაჭერას. კომპანიების უმეტესობა, როგორც წესი, აწვდის ინფორმაციას მათი შვებულების მიწოდების განრიგის და სახალხო არდადეგების დროს სერვისში შესაძლო ცვლილებების შესახებ. გაითვალისწინეთ, რომ მიწოდების წესები შეიძლება განსხვავდებოდეს ერთი კომპანიისგან მეორეზე, ამიტომ ყოველთვის ჯობია, ზუსტი და განახლებული ინფორმაციისთვის მიმართოთ კონკრეტულ კომპანიას.
დიახ, ხშირ შემთხვევაში, ხელმოწერა შეიძლება საჭირო გახდეს მიწოდებისას. ხელმოწერის მოთხოვნა ემსახურება როგორც უსაფრთხოების ზომას იმის უზრუნველსაყოფად, რომ პაკეტი მიაღწევს მიმღებს და ხელს უწყობს ქურდობის ან არასწორი განთავსების თავიდან აცილებას.
თუმცა, მნიშვნელოვანია აღინიშნოს, რომ კონკრეტული მიწოდების მოთხოვნები შეიძლება განსხვავდებოდეს კომპანიის ან გამგზავნის მითითებების მიხედვით. ზოგიერთ ნივთს, როგორიცაა გარკვეული პაკეტები ან მაღალი ღირებულების საქონელი, შეიძლება ჰქონდეს სავალდებულო ხელმოწერის მოთხოვნა. მეორეს მხრივ, ზოგიერთმა კომპანიამ შეიძლება შესთავაზოს ისეთი ვარიანტები, როგორიცაა „კართან დატოვება“ ან „ხელმოწერა არ არის საჭირო“ პატარა ან ნაკლებად ღირებული ნივთებისთვის.
თუ თქვენ გაქვთ კონკრეტული მიწოდება მხედველობაში, უმჯობესია შეამოწმოთ მიწოდების კომპანიასთან ან გამგზავნთან მათი ხელმოწერის პოლიტიკის შესახებ, რათა უზრუნველყოთ მიწოდების შეუფერხებელი და წარმატებული პროცესი.